Tommy Angelo |
Wysłany: Sob 0:12, 20 Sty 2007 Temat postu: <<Misja 10: OMERTA |
|
No kto by pomyślał, że Frank jest kablem! Trzeba się faceta czym prędzej pozbyć. Weź od Ralpha samochód i broń od Vincenzo. Teraz jedź do Chińskiej Dzielnicy. Spotkasz tam informatora, który skieruje cię do innego informatora, który skieruje cię do pewnego irytującego faceta. Kiedy już znajdziesz tego trzeciego gościa, weź go na spytki. Jak zostało powiedziane, jest to człowiek nadzwyczaj niepoważny dlatego musisz dać mu po gębie, aby się dowiedzieć gdzie znaleźć Franka. Zanim jednak zaczniesz się nad nim znęcać przegoń jego ochroniarzy za pomocą kilku ciosów w gębę.
Jedź pod wskazany adres. Musisz śledzić pewien samochód - dlatego zastanów się, czy nie byłoby rozsądnie ukraść przedtem coś szybkiego? Po pewnym czasie zorientujesz się, że śledzona fura zmierza w kierunku lotniska. Cięcie. Przerywnik filmowy. Jak tylko wstawka skończy się, przeturlaj się na bok, bo w twoim kierunku będzie zmierzał rozpędzony wóz.
Wejdź do pomieszczenia i zabij wszystkich, którzy mają broń. Gdy już napastnicy wyginą, powinien pojawić się Frank w towarzystwie swoich ochroniarzy. Biegnij za nim i postaraj się zabić jak najwięcej bandytów - Franka jednak odpuść sobie, przynajmniej na razie. Z lewej strony budynku nadjedzie ciężarówka, której kierowca posiada wcale przydatny łom. Możesz go zabić i zabrać mu samochód - z jego pomocą z łatwością pozabijasz łachów w hangarze. Tylko uważaj na strzelby! Mają taką nieprzyjemną właściwość, że ostrzelane z nich ciężarówki łatwo wybuchają.
Kiedy już uporasz się z tą partią wrogów, idź na parking za hangarem. Będzie tam Frank i facet z karabinem maszynowym. Zabij wszystkich poza Frankiem, z którym musisz pogadać, gdy wydarzenia względnie się uspokoją. Okaże się, że Frank działał pod silną presją - gdyby nie pomógł przeciwnikom Salierego, ci wytłukliby jego rodzinę. Teraz Frank poprosi cię, abyś odnalazł jego rodzinę. Na szczęście, nie jest to szczególnie trudne zadanie - znajdziesz ich w budynku po lewej stronie parkingu. Wpierw jednak będziesz musiał zabić dwóch strażników na zewnątrz budynku. Niewykluczone, że jeszcze jeden będzie na ciebie czychał wewnątrz. Po rozmowie z rodziną Franka, wróć po niego i zaprowadź go do żony i dziecka. Musisz skołować dla całej trójki bilety lotnicze, aby mogli opuścić kraj. Tę przepustkę do wolności znajdziesz w pierwszym z pomieszczeń, w których dokonałeś masakry. Na karku będzie siedziała ci policja, ale w miarę możliwości staraj się ich ignorować. Jest ich zdecydowanie za dużo, abyś mógł poradzić sobie z nimi w pojedynkę. Lepiej będzie zatem zaoszczędzić trochę czasu i amunicji.
Od prawnika otrzymasz klucz do skrzynki w banku, skąd podejmiesz niezbędne papiery. Możesz jeszcze odwiedzić Lucasa. Ten zleci ci utemperowanie jednego faceta. Pojedź do wskazanego baru i tak długo tłucz Stana po gębie, aż ucieknie z płaczem. W podzience Lucas nauczy cię, jak ukraść pewien rewelacyjny samochód. Aby go zdobyć, musisz udać się na Oakhill. Tam poczekaj, aż ochroniarz nie będzie się patrzył i zabierz gablotę. Możesz już wracać do Salierego. |
|