Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum super gra mafia Strona Główna
->
Solucja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólnie
----------------
O grze MAFIA
Recenzja
Solucja
Menu Główne
----------------
Postacie
Ekwipunek
Sterowanie
Policja
Poradnik
Mapa miasta
Pojazdy
Komunikacja miejska
Forum
----------------
Offtopic
Pojedynki
O forum
Reklamy
----------------
Blue Toplista
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tommy Angelo
Wysłany: Sob 0:14, 20 Sty 2007
Temat postu: <<Misja 14: HAPPY BIRTHDAY
Wojna pomiędzy Salierim a Morello rozpoczęła się na dobre. Masz niepowtarzalną okazję bycia jednym z pierwszych katów tej batalii. Musisz zabić pewnego polityka. Kwestia leży jednak w tym, że musisz to zrobić podczas jego przemówienia - a to komplikuje nieco sprawy. Ech życie, nie z takimi rzeczami sobie radziliśmy...
Kiedy wyjdziesz z gabinetu Vincenzo, pogadaj z Ralphem. Dostaniesz nową brykę, którą pojedziesz do portu. Nie możesz jednak dostać się na łódź, jeśli nie masz biletu. Także pozabijanie wszystkich w okolicy nie wchodzi w rachubę. Musisz posłużyć się fortelem. Przy nabrzeżu znajdziesz coś na zasadzie szatni. Jeśli dobrze tam pomyszkujesz, znajdziesz mundur marynarski. Zmień ciuchy, a bez trudu dostaniesz się na pokład. Statek ma trzy pokłady. Na środkowym, za schodami, znajdziesz pomieszczenie, na którego drzwiach napisano "Skipper has the key". Musisz mu się przyjrzeć. Zejdź teraz na dolny pokład i pogadaj z marynarzem, a ten wskaże ci, do kogo należy udać się, aby otrzymać klucz. Ze wskazanym gościem pogadaj dwa razy. Teraz zabierz wiadro z kibla na dolnym pokładzie i tak wyposażony wracaj do znanego ci już pomieszczenia ze środkowego pokładu. Zabierz stamtąd colta i użyj wiadra na toalecie, aby trochę sprzątnąć. Teraz schowaj giwerę i idź do znajomego marynarza, aby oddać mu klucz. Teraz powinien pojawić się nowy przerywnik filmowy, z którego dowiesz się, gdzie będzie przemawiał polityk.
Tam też kieruj swe kroki. Znajdź dobrą pozycję do strzału i poślij przemawiającego prosto do piekła. Najlepiej będzie, jak zrobisz to szybko i sprawnie, bo nie będziesz miał za bardzo czasu na poprawki. Gdy polityk sczeźnie, nie wdawaj się w żadną wymianę ognia tylko biegnij na dolny pokład i odnajdź motorówkę. Paulie będzie już na ciebie czekał.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin